| KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 | |
|
+10adarcebe Onur Aşkın sotisvolanis Deniz Can orhanyavuz ibrahim phantomII Mert YILDIRAN Erdinç TURKAN pilot 14 posters |
Yazar | Mesaj |
---|
pilot MANAGER
| Konu: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 01:44 | |
| - Böyle bir uçak THK'de yoktur!.. C17 GlobemasterII Turkish Air Force - I0-0000I(KURT) Türk Hava Kuvvetleri=================== product by Area51 =================== Turkish Air Force paint by VAPS VAPSCopyright©2011VAPSTUAF boyamasının her hakkı VAPS'ta saklıdır!. All Rights Reserved!.(Boyama, farklı kişi ve kurumlarca daha önce de boyanmış olabilir. Ancak, gerçek görünüşe haiz olan bu tarz ve bu stil yalnız VAPS'a aittir!..Kopyalanamaz!..) TUAF C17 project manager by PhantomII, TUAF C17 Painter by Pilot=================== For FSX and Fs2004(FS9) Uçak ÜCRETLİ olduğundan; Yalnız TEXTURE dosyası vardır!.. CREDITS :Area51C17 GlobemasterIIModel Designers......................: Area51 SimulationFlight Dynamics Designer..........: Area51 SimulationTUAF C17 project manager.......: PhantomII (VAPS)TUAF C17 Painter ..................: Pilot (VAPS)Hem Fs2004(Fs9)'da hem de Fsx'te çalışıyor!.(FsX'e ve Fs9'a ait yükleme açıklamaları "ZIP" dosyasındadır!.) ÖNEMLİ NOT!. ---------------- "Aircraft.CFG" içindeki TUAF paragrafındaki "sim=AREA51_C17-388" ifadesini , "sim=AREA51_C17" olarak DEĞİŞTİRİNİZ!.Boyamayı FsX'e yükleyemeyenler için İbrahim hocamızın açıklamalarını uygulayabilirler!..Alttaki alıntıda: - ibrahim demiş ki:
- fsx için dds texturelerinden oluşuyor. kobra ve kurt boyamalarını bir kaç küçük değişiklikle rahatlıkla kullandım FsX versiyonda. tespit edebildiğim bir kaç farklılıktan bahsetmek istiyorum.
- c17-4 ve c17-4_L ( orjinal texturlerde c17-4_LM olarak geçiyor) sol arka gövde için gerekli dosyalar. paylaşımdaki c17-2 ve c17-2_L dosyaları ( ki bunlarda sağ arka gövde için) kopyalanıp isimlerini c17-4 ve c17-4_LM olarak değiştirildiğinde sağ arka gövde sorunu çözülmüş oluyor.
- motorlar için "eng.dds" doyası var benim versiyonda. paylaşımdaki "eng_T" dosya ismi "eng" olarak değiştirildiğinde motor boyamalarındaki sorunda ortadan kalkıyor.
-dikey stabilize için Tl ve Tl_LM doyaları mevcut. paylaşımdaki "Tail" ve "Tail_L" dosyalarının isimlerini de Tl ve Tl_LM olarak değiştirildiğinde dikey stabilizede tamamlanıyor.
- ana iniş takımları kaportaları için de paylaşımdaki c17-7_T dosya ismi c17-7 olarak değiştirildiğinde de main landing gaer cover sorunuda hallomuş oluyor.
-dosya isimleri _L ile biten dosyaların isimlerini _LM ile bitecek şekilde değiştirdikten sonra gece sorunuda çözülmüş oluyor.
aircraft.cfg dosyasındaki sim=AREA51_C17-388 satırını sim=AREA51_C17 olarak değiştirmeyi unutmayın!...
benim gibi fsx için area51sim in AREA51_C17.sim sürümünü kuran arkadaşlarda bu değişiklikleri yaparak paylaşımdaki bu güzel boyamaları kullanabilirler... saygılar...
DOWNLOAD Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız! Please enter the message link to view! (Your message should be at least 10 words and meaningful phrases!)Keyifli Uçuşlar!.. -
En son pilot tarafından Çarş. 14 Eyl. 2011, 05:00 tarihinde değiştirildi, toplamda 4 kere değiştirildi | |
|
| |
Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 02:12 | |
| Hocam, bir şahaser daha keyifle kullanabileceğimiz bir uçak, hele bir de TUAF olunca deyme gitsin, ellerinize sağlık, (+) larrrrr akıp gidiyor. Not:Hocam sizden birde 191. filoyu istiyorum,eğer sizi yormuyacaksa, acelesi yok, ne zaman olursa.Saygılar.
En son Erdinç TURKAN tarafından Salı 13 Eyl. 2011, 02:37 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
|
| |
pilot MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 02:23 | |
| Boyarız tabi hocam da....kusura bakmayın ama askeri konular ve uçakların filoları kafamı karıştırdığından size soruyorum: 191. filo nasıldır?. Gülmeyin ama, gerçekten bilemiyorum. yani 191.filo olarak nasıl bir uçak boyayalım?..yani bu C17 boyamasının bir yerine "191. filo" mu yazalım?.. Daha açık izah ederseniz iyi olacak..Saygılar hocam. Phantom hoca, hemen ŞIP diye anlamıştır şimdi ama, ben bu konularda biraz cahil kalmışım. | |
|
| |
Erdinç TURKAN MANAGER
| |
| |
pilot MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 03:13 | |
| Hocam, her güzel ve mutlu paylaşımdan sonra GÜLMEK ve GÜLDÜRMEK hoşuma gidiyor da ondan İnan ben de yerlerdeyim gecenin ÜÇÜNDE! Olayı şimdi anladım hocam. Demek oymuş. Yarın sabah 09:00 da, 191. filo C17'yi hangardan alabilirsin hocam. :helal!: | |
|
| |
pilot MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 05:28 | |
| | |
|
| |
Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 11:04 | |
| Hocam emanetimi (Kobra TUAF C-17A) teslim aldım, sonsuz teşekkür ederim.Saygılar.
En son Erdinç TURKAN tarafından Salı 13 Eyl. 2011, 18:42 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
|
| |
Mert YILDIRAN Systems Optimist
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 11:25 | |
| Yine bir TUAF (+)'lar bizden hocam ellerinize sağlık :) | |
|
| |
phantomII ADMIN
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 13:03 | |
| Pilot kaptanım eline emeğine sağlık ben daha Hangardan teslim alamadan Erdinç kaptanımızınki bile servise girmiş mükemmel bir çalışma :)
NOT: 223 SQ C17'miz yine kargo uçaklarımızın konuşlandığı gibi ana üs olarak Kayseri/Erkilet meydanında sanal bir filodur. | |
|
| |
ibrahim ADMIN Paint Team Chief
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 15:20 | |
| harika çalışmanız için teşekkürlerimi yineliyorum sayın hocalarım.
not: kobra boyamasında c17-4 ve c17-4_LM dosyalarının olmadığını farkettim, bilgilerinize... saygılar. | |
|
| |
Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 18:51 | |
| - ibrahim demiş ki:
- harika çalışmanız için teşekkürlerimi yineliyorum sayın hocalarım.
not: kobra boyamasında c17-4 ve c17-4_LM dosyalarının olmadığını farkettim, bilgilerinize... saygılar. İbrahim hocam, bahsettiğiniz dosyalar, C17-4 ve C17-4_L orjinal texture ve paint kitlerinde de yok onun için, kullanım açısından bir sıkıntı yok, bilginiz olsun.Saygılar. | |
|
| |
orhanyavuz ADMIN Orgnztor Manager
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 19:35 | |
| Pilot hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş
Erdinç hocam uçağı aldığınız yere bırakırsanız iki turda biz atalım.Veya yardımcı pilot olarak benide alırsanız sevinirim. :)
saygılarımla | |
|
| |
ibrahim ADMIN Paint Team Chief
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 20:28 | |
| erdinç hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim...
sitesine bağlanamadığım için tam bilgim yok ancak, Area51sim in c17 sinin bir kaç versiyonu mevcut sanırım ( benim kulladığım versiyondaki AREA51_C17.sim, paylaşımdaki aircraft configuration dosyasından anladığım kadarıyla boyamalar AREA51_C17-388.sim için) benim kurduğum belki ilk versiyonu olabilir. fsx için dds texturelerinden oluşuyor. kobra ve kurt boyamalarını bir kaç küçük değişiklikle rahatlıkla kullandım bu versiyonda. tespit edebildiğim bir kaç farklılıktan bahsetmek istiyorum.
- c17-4 ve c17-4_L ( orjinal texturlerde c17-4_LM olarak geçiyor) sol arka gövde için gerekli dosyalar. paylaşımdaki c17-2 ve c17-2_L dosyaları ( ki bunlarda sağ arka gövde için) kopyalanıp isimlerini c17-4 ve c17-4_LM olarak değiştirildiğinde sağ arka gövde sorunu çözülmüş oluyor.
- motorlar için "eng.dds" doyası var benim versiyonda. paylaşımdaki "eng_T" dosya ismi "eng" olarak değiştirildiğinde motor boyamalarındaki sorunda ortadan kalkıyor.
-dikey stabilize için Tl ve Tl_LM doyaları mevcut. paylaşımdaki "Tail" ve "Tail_L" dosyalarının isimlerini de Tl ve Tl_LM olarak değiştirildiğinde dikey stabilizede tamamlanıyor.
- ana iniş takımları kaportaları için de paylaşımdaki c17-7_T dosya ismi c17-7 olarak değiştirildiğinde de main landing gaer cover sorunuda hallomuş oluyor.
-dosya isimleri _L ile biten dosyaların isimlerini _LM ile bitecek şekilde değiştirdikten sonra gece sorunuda çözülmüş oluyor.
aircraft.cfg dosyasındaki sim=AREA51_C17-388 satırını sim=AREA51_C17 olarak değiştirmeyi unutmayın!...
benim gibi fsx için area51sim in AREA51_C17.sim sürümünü kuran arkadaşlarda bu değişiklikleri yaparak paylaşımdaki bu güzel boyamaları kullanabilirler... saygılar...
| |
|
| |
ibrahim ADMIN Paint Team Chief
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 20:34 | |
| - ibrahim demiş ki:
- erdinç hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim...
sitesine bağlanamadığım için tam bilgim yok ancak, Area51sim in c17 sinin bir kaç versiyonu mevcut sanırım ( benim kulladığım versiyondaki AREA51_C17.sim, paylaşımdaki aircraft configuration dosyasından anladığım kadarıyla boyamalar AREA51_C17-388.sim için) benim kurduğum belki ilk versiyonu olabilir. fsx için dds texturelerinden oluşuyor. kobra ve kurt boyamalarını bir kaç küçük değişiklikle rahatlıkla kullandım bu versiyonda. tespit edebildiğim bir kaç farklılıktan bahsetmek istiyorum.
- c17-4 ve c17-4_L ( orjinal texturlerde c17-4_LM olarak geçiyor) sol arka gövde için gerekli dosyalar. paylaşımdaki c17-2 ve c17-2_L dosyaları ( ki bunlarda sağ arka gövde için) kopyalanıp isimlerini c17-4 ve c17-4_LM olarak değiştirildiğinde sağ arka gövde sorunu çözülmüş oluyor.
- motorlar için "eng.dds" doyası var benim versiyonda. paylaşımdaki "eng_T" dosya ismi "eng" olarak değiştirildiğinde motor boyamalarındaki sorunda ortadan kalkıyor.
-dikey stabilize için Tl ve Tl_LM doyaları mevcut. paylaşımdaki "Tail" ve "Tail_L" dosyalarının isimlerini de Tl ve Tl_LM olarak değiştirildiğinde dikey stabilizede tamamlanıyor.
- ana iniş takımları kaportaları için de paylaşımdaki c17-7_T dosya ismi c17-7 olarak değiştirildiğinde de main landing gaer cover sorunuda hallomuş oluyor.
-dosya isimleri _L ile biten dosyaların isimlerini _LM ile bitecek şekilde değiştirdikten sonra gece sorunuda çözülmüş oluyor
benim gibi fsx için area51sim in AREA51_C17.sim sürümünü kuran arkadaşlarda bu değişiklikleri yaparak paylaşımdaki bu güzel boyamaları kullanabilirler... saygılar...
en önemlisini unuttum hemen ilave edeyim; aircraft.cfg dosyasındaki sim=AREA51_C17-388 satırını sim=AREA51_C17 olarak değiştirmeyi unutmayın... | |
|
| |
phantomII ADMIN
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 13 Eyl. 2011, 21:39 | |
| İbrahim kaptan bizleri aydınlattığınız için size teşekkür ederiz. | |
|
| |
Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Çarş. 14 Eyl. 2011, 00:38 | |
| İbrahim hocam, bilgilendirmeniz için teşekkürler, ben FS9 için yazmışdım, demekki FSX de değişiyor.Saygılar. | |
|
| |
pilot MANAGER
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Çarş. 14 Eyl. 2011, 05:05 | |
| İbrahim hocam, önemli bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Açıklamalarınız, ilk mesaja Download kısmından önce alıntı olarak eklenmiştir!. (+)lar ŞELÂLE!.. | |
|
| |
Deniz Can Pilot-1
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 04 Ekim 2011, 15:36 | |
| mükemmel bir çalışma sağolun
| |
|
| |
sotisvolanis Pilot-1
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 01 Kas. 2011, 16:49 | |
| elinize, emeğinize sağlık teşekkürler. | |
|
| |
Onur Aşkın Pilot-3
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Paz 20 Kas. 2011, 13:26 | |
| süpperr hocam sağolun ::) ++ | |
|
| |
adarcebe Pilot-3
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Cuma 09 Ara. 2011, 22:21 | |
| Denemek lazım hocam pek güzel :) | |
|
| |
memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Cuma 09 Ara. 2011, 23:27 | |
| Vaaay! Bunu daha önce niye görmedim! :D Harikaa + lar şelalee :) | |
|
| |
Erhan Aydoğdu Pilot-1
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Perş. 14 Haz. 2012, 18:31 | |
| Elinize sağlık. Teşekkürler. | |
|
| |
cocofb1907 Pilot-2
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Paz 15 Tem. 2012, 18:25 | |
| ben bunca zamandır bu boyamayı niye görmemişim :) elinize sağlık güzel paylaşım hemen indirip deneyelim | |
|
| |
Batuhan Özden WEB-Researcher
| Konu: Geri: KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 Salı 08 Ekim 2013, 01:53 | |
| Diyecek bişi yok.. Harika | |
|
| |
| KURT-C17 GlobemasterII_TUAF(I0-0000I)_(Area51sim)_for FsX&Fs9 | |
|